Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 

Beck Europe - důraz na zdraví a kvalitu

 

Šmejdi

Možná jste si všiml v polední době mediální kampaně Šmejdi, která brojí proti podvodným firmám, které nabízejí zboží formou prezentačních akcí.

Petr Hájek současnou kampaň proti šmejdům vyvolanou dokumentárním filmem Šmejdi a kampaní v bulváru popisuje jednoznačně: „Postup je osvědčený: Média vyvolají emoce, lidé podepisují petice, těmi opět média tlačí na politiky - a brzy zase máme nové zákony..." Ve svém komentáři pak mimo jiné píše: „Přímý prodej patří k tradičním obchodním metodám. Předváděcí akce pro seniory s ním spojené jsou zase standardní marketingový nástroj jako každá reklama. To platí v obecné rovině právě tak jako fakt, že v každé lidské činnosti najdeme poctivce i podvodníky. Otřesné praktiky některých prodejců ve svém dokumentu Šmejdi zmapovala režisérka Silvie Dymáková. Nic proti tomu. Mám sice apriorní nedůvěru k jednostranně pojatým „dokumentům", ale řekněme, že většina sestříhaného materiálu líčí obraz, který se může blížit realitě.

Potud by tedy bylo vše v pořádku: Film se promítá v kinech, je na internetu, ostatní média o něm psala, informace o nebezpečí, které na seniory číhá, se dostalo k těm, jimž bylo určeno. Od této chvíle by si většina dávala velký pozor na to, KAM jede, s KÝM se pouští do dobrodružství, CO jí chce kdo prodat. Ajak se bránit.

Jenže následovalo něco jiného. Něco, co známe z tolika „kopií". Senioři byli představeni jako bezmocní, nesvéprávní, jako „občané zvláštní kategorie", které je nutno chránit před drsnými projevy života - v posledku před nimi samými. Spustila se obvyklá hysterická kampaň, která pochopitelně směřovala k politikům: Udělejte s tím něco!," předkládá na svém webu názory na šmejdy Petr Hájek.

Jaký názor zastáváte vy? Přijďte se sami přesvědčit. Beck Europe působí na českém trhu již 18 let, takže toto číslo již mluví samo za sebe. Pokud se někomu zdají být výrobky předražené, měl by si uvědomit, že jsou, jako jedny z mála, vyráběny přímo v Evropě a oproti konkurenci vynikají svou kvalitou. Navíc si připočtěte 5ti letou záruku u všech výrobků - vyjma hrnců. U těch je záruka dokonce 25 let!
 
Prohlášení o Cookies |
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one